Google Reklam Ajansı Nasıl Çalışır?

Google Reklam Ajansı Nasıl Çalışır? 2022'nin dünyasında bir işte başarılı olabilmek için interneti kullanabilmek, en önemli pazarlama unsurudur. İnternette görünürlük elde edemeyen ürünler, hedeflenen büyük başarıları elde etmekten uzaklaşır. Bu da internetin oldukça geniş havuzunda kaybolmak anlamına gelir. Bu nedenle ürünlerinizin veya web sitenizin tanıtımı ve pazarlaması için, Google Reklam Ajansı'na başvurmanız son derece faydalı olacaktır.
Google Reklam Ajansı Nasıl Çalışır?


Ülkemizde de son 10 yıldır profesyonel olarak çalışan Google'a dair çalışma yürüten ajanslar mevcuttur. Bu ajansların temel işlevi; internetin kilit noktalarından olan Google'ın algoritmalarında, sizin tanıtılmasını istediğiniz herhangi bir şeyi sıralamanın en üzerine çıkarmaktır. Bu konuda uzman içerik üreticileriyle çalışan Google Reklam Ajansları, sizlerin istediğiniz süreyi de değerlendirerek başarıya ulaşmak için önemli bir çaba sarf ederler. İnternetin zirvesine yükselmek için, Google Reklam Ajansları en büyük çözüm ortağınız olacaktır.


Türkiye'deki ilk Google Reklam Ajansları'ndan biri olan HK Ajans'ın başkanı Müjde Sert, 2008-2010 yılları arasında Google'ın California'daki merkezinde arama algoritmaları üzerine çalışmalarda bulunmuş bir isim. Buradaki görevinin ardından HK Ajans'ı kuran Müjde Sert, şu anda Google aramaları konusunda Türkiye'deki en uzman üç isimden biri olarak gösteriliyor. 


Müjde Sert'na Google Reklam Ajansı'nın çalışma prensibini ve tam olarak hangi işlevleri yerine getirdiğini sorduk. Müjde Sert ise Google reklam ajansının hangi işleri yaptığını açıklayarak sözlerine başladı: “Google Reklam Ajansı; bir firma veya ürünün, Google algoritmalarında en üst sıraya çıkması için gerekli işlemleri yapan ajanslara verilen isimdir. Bu firmalar, sosyal medya kullanımını da Google'a entegre bir şekilde yürütür ve bu sayede verilen zirvede kalma işinin uzun süreli olmasını sağlarlar.”


Google Reklam Ajansı olarak adlandırılan firmaların, Google algoritmalarında zirveye çıkmak için hangi işlemlerin yapıldığını ise Müjde Sert şu şekilde açıklıyor: “Google'ın arama algoritmalarına uygun ve kaliteli içerik üretimi, sıralamanın en üzerine çıkmak için en birinci kural. Makaleler, fotoğraflar, videolar vs. içerikler, Google'ın tıklanma ölçütlerine uygunsa ve tık/süre bazında önemli bir ortalama tutturuyorsa, zirveye çıkış süreci başlar. Bu işlemleri devamlı olarak yapabilmek için sosyal medya da önemli. Oradaki işlem hacmi de yüksek tutulursa, firmanız zirveye çıkar.”


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

En İyi 20 Hacker Duvar Kağıtları