Web Sitenize İçerik Yazarken Nelere Dikkat Etmelisiniz?

Mümkün olduğunca çok sayıda heyecan verici içerik oluşturmak cezbedici olsa da hedeflerinize düzenli olarak gözden geçirmeniz önemlidir Böylece içeriklerinizi harcadığınız vakti iyi değerlendirmiş olursunuz bu derste içerik pazarlamanın başarısını ölçme iyi ve kampanyanızı iyileştirmeye yardımcı olacak önemli meslekleri tespit etmeyi sağlayacak araçları ve yazılımları keşfedeceğiz.


Hedefiniz ister satışları artırmak ister işletmenize tanıtmak olsun hedefleriniz ile gerçek ilerlemenizi karşılaştırma sanırım yaptıklarınızın işe yarayıp yaramadığını öğrenmeniz zor olur başlangıç olarak PDF amaçlarınızı belirleyin ölçülebilir ve takip edilebilir olduklarından emin olun Örneğin bu çeyrekte YouTube kanalımızın abonelerini 200 kişi arttırmak veya her ay bloğunuzda ki sayfa görüntüleme lerinde yüzde on artış olmasını istiyor olabilirsiniz içerik hedeflerinizi belirledikten sonra başarmak istediğimiz şeyi takip etmeniz daha kolay olur Şimdi içerik pazarlaması iyileştirmeye yardımcı olabilecek belirli meslekleri inceleyelim
Web Sitenize İçerik Yazarken Nelere Dikkat Etmelisiniz?





Ziyaretçilerinizin konumlarını yaşlarını ve cinsiyet demokrasilerinin belirli bir Web sayfasında ne kadar zaman geçirdiklerini ve sitenize geldiklerinde ne aradıklarında düşünün gerçek bir işletme için bunun nasıl olduğuna bakalım Oktay Nar kaliteli köpek mamaları öğretiyor çalışanlar ürün satışlarını arttırma hedeflerine ulaşmalarına yardımcı olması için eğlenceli blok gönderileri yazıp sosyal medyada paylaşıyorlar takip edebilecekleri mesleklerden bazıları şunlardır blog'un aldığı sayfa görüntüleme sayısı sitede yapılan işlemlerin sayısı ve sosyal medya kanallarından web sitelerine gelen ziyaretçilerin sayısı metrikleri nizi son ayın blok gönderileri veya son çeyrekte yapılan online işlemlerin sayısı gibi önceki sonuçlarla karşılaştırmayı deneyin geçmişteki sonuçlarla karşılaştırmak yeni stratejilerin gerçekten Başarılı olup olmadığını net biçimde görmenizi sağlar Şimdi de içerik pazarlama stratejinizi başarısını ölçmeye yardımcı olacak çevrimiçi araçlardan bazılarını keşfedelim.


Çoğu sosyal medya platformu işletme hesaplarını takip eden veya bunlara üye olan kullanıcılar ile ilgili ayrıntılı bilgi sunar kullanıcıların cinsiyet yaş ve konumu gibi bilgilerin yanı sıra en çok hangi gönderilerin etkileşimi Aldığını da öğrenebilirsiniz bu tür veriler hangi içeriklerin hedeflerinize ulaşma da en etkili olduğu ve hangilerinin en iyi yatırım getirisini sağladığına ilişkin net bilgi sunabilir dog dynare kendi içerik pazarlama kampanyasını başlattığını ve takip edilecek önemli metrikleri tehdit ettiğine göre şimdi bu bilgileri nasıl kullanacaklarını anlamaları gerekir toplanan mesleklerden nasıl bilgi çıkaracağınız a dair bir örneğini ele alalım dog dynare 2 blok gönderisi yayınladı bir köpek mamalarının içeriği ile diğeri köpekleri gezdirme ile ilgiliydi Google analytics hesapları ilk gönderinin 200 görüntüleme aldı kullanıcıların sayfada ortalama 30 saniye geçirdik yeni gösterdi köpek gezdirme ile ilgili gönderi ise 1000 görüntüleme aldı ve kullanıcılar sayfada Ortalama bir buçuk dakika geçirdiler dog dynare bu verilerden köpek gezdirme ile ilgili gönderilerin kitlenin daha çok ilgisini çektiğini ve gelecekte içerik geliştirirken bu konuya odaklanabilir eklerini öğreniyor analizler okulların geldiği yeri sosyal medya veya bir arama motoru gibi ve blok gönderisini okuduktan sonra kaçının bir ürün satın Aldığını da gösterebilir mevcut verilere bakılıp zamanla içerik pazarlama stratejileri yeniden gözden geçirilerek şirketin hedeflerine ve amaçlarına ulaşması sağlanabilir.
Şimdi biraz zaman ayırıp elinizin altındaki Analiz araştırma düşün ve içerik pazarlama kampanyanızın başarısını ölçme size yardımcı olabilecek metrikleri değerlendir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

En İyi 20 Hacker Duvar Kağıtları