Sosyal medyaya katılma ve kullanımı detaylı anlatım

Bu Yazı İçeriğinde ; Sosyal medya sitelerini kullanmaya başlamak,İşletme hesapları ve kişisel hesaplar arasındaki farklar, Profilinizin önemi konularına değişilmiştir.

Bir çok farklı sosyal ağ bulmuyor işlerinizi göz önüne almak ve sosyal ağları stratejinize nasıl dahil etmek istediğinizi bilmek sizin için doğru olanları belirlemenize yardımcı olur karar verdikten sonra Seçtiğiniz ağları katılarak bu ağlardaki elinize yer edinmeniz gerekir tüm ağlar birbirinden farklıdır ancak bazı ortak unsurlar vardır Birincisi İşletmeleri yönelik sosyal ağlar bireylere yönelik sosyal ağlardan biraz farklı olabilir.
 Sosyal medyaya katılma ve kullanımı detaylı anlatım
Tıkla ve öğren sosyal medyayı etkin kullanmanın yolları





Örneğin arkadaşlarınız ve ailenizle bağlantı kurarak paylaşımlar yaptığınızı kişisel bir Facebook hesabınız olabilir fakat bu Platformu işletmelere özel tasarlanmış sayfalarda sunmaktadır diğer ağlarda kişi ve işletme ayrımı pek yoktur kayıt olmadan önce katıldığınız alan işletmeler ve bireyler arasında ayrım Yapıp yapmadığını kontrol edin ve doğru kurulumu yaptığınızdan emin olun bunları yaptıktan sonra kayıt olabilirsiniz çoğu zaman bunun için bir hesap oluşturmanız gerekir kişisel ve profesyonel hesaplarınızı ayrı tutmak için hesap oluştururken Eşinizin e posta adresini kullanmanız genellikle en iyisidir daha sonra bilgi yüklemeye başlayabilirsiniz her sosyal ağ birbirinden farklıdır fakat bazı Evrensel ortak noktaları da vardır.

 Örneğin işletmenizin adı kim olduğunuzu ve Ne yaptığınızı içeren bir açıklama adresiniz e-posta adresiniz ve Telefon numaranız bunların tümü oldukça Standard bilgilerdir ve hatta işletmenizin logosunu içeren bir resim bile yükleyebilirsiniz birçok ha bu bilgileri sizin için bir profil sayfası oluşturmak amacıyla kullanır bu sayfa bir açıdan alan içindeki kendi anasayfanız gibidir farklı sosyal ağlar farklı şeyler sunar Bu nedenle planınızı aklınızda tutarak seçeneklerinizi keşfetmeyi zaman ayırmaya karar verdiğiniz iletişim tarzını ve desteklemek istediğiniz iş hedeflerinizi hatırlayın Bu sayede işletmenizin açıklamalarını yazarken ürünlerinizi listelerken sergilemek istediğiniz görselleri veya videoları seçerken ve hatta profil sayfanıza arka plan resimleri ile kişi eleştirirken Bu doğrultuda hareket edebilirsiniz içerik Paylaştığınız sohbetler yaptığınız ve etkinliklerinize sergilediğiniz yer çoğu zaman profil sayfanızda genelde işletmeniz hakkında girdiğiniz tüm bilgiler Bu sayfayı ziyaret eden kişiler tarafından görüntülenebilir

 Ayrıca yayınladığınız ve Paylaştığınız her şey bu yayınlardaki yorumlar ve etkinliklerle birlikte profil sayfanızda yer alır bu sayfa adeta işletmenizin ağdaki sanal Yaşamının canlı tarihini oluşturur bu profil sayfalarının çoğunu arama motorlarında erişebildiği unutmayın Bu sayfalarda ne kadar iyi içerikler sunarsanız sosyal medya sayfalarınızın arama motorlarında arama yapan kişileri gösterme ihtimali de o kadar artar size arama yaparak veya ilgilerini çeken Bir paylaşımınızı görerek bulan kişiler büyük ihtimalle profil sayfanıza gelirler ve bu sayfa Onları kim olduğunuza ve neler sunduğunuz ilişkin harika bir özet sunar daha da iyisi sizin de kolayca etkileşim kurabilir ve bir sonraki müşteriniz olabilirler son olarak bir Çok sosyal bir ücret karşılığında reklam fırsatları veya farklı özellikler sunar örneği ücret ödeyerek adı sizi kimlerin görüntülediğini görme hakkı elde edebilir veya Paylaştığınız içeriği ağdaki belirli kişi gruplarını görmesini sağlayabilirsiniz sosyal ağlarınız tarafından sunulan ücretli programları göz atarak sizin için değer ifade edip etmediklerine bakın hedeflerinize her zaman aklında tutarak işletmenizin kullandığınız ağlarda varlık göstermesini sağlamak sosyal ağlarda başarılı olma yolunda atmanız gereken önemli bir adımdır

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

En İyi 20 Hacker Duvar Kağıtları