Arama ağı reklamları ile görüntülü reklamların farkı nedir?

Merhaba dijital reklamcılığın en popüler 2 yöntemine giriş yapmaya hazırmısınız Bunlar arama motoru pazarlaması ve görüntülü Reklamcılık ve İkisi de işletmenize çok faydalı olabilmek ve birlikte birbirinden oldukça farklıdırlar Şimdi de her iki tür reklamında nasıl işlediğine nerelerde göründüklerine ve Neye benzediklerini bakalım ki onları en iyi nasıl kullanacağımızı bilelim.
Arama ağı reklamları ile görüntülü reklamların farkı nedir?
Google Adwords (ADS) Arama ağı reklamı ve görüntülü reklam arasında olan fark nedir? Biliyormusunuz?






Pekala en son yayınlanan James Bond filmi izlediğinizde biraz film eleştirisi dinleme havasında olduğunuzu varsayalım bir arama motoru açıp film yorum podcastleri yazıyorsunuz bu sizinle ilgili ne söylüyor şimdi Ne istediğinizi bildiğinizi ve aktif olarak bunu aradığınızı görebiliyoruz arama motoru pazarlamasında Reklam Verenler potansiyel müşterilere aktif olarak bir şey aradıkları anda ulaşmak için bu analizi kullanırlar insanlar arama motoruna internette istedikleri şeyi yazıyor ve Reklam Verenler kullanıcıların aradığı kelime ve cümlelere karşılık gelen Reklamların görünmesi için teklif verilen Örneğin arama motorlarında aktif olarak film yorumu podcastleri Ne arayan bir kişi neredeyse kesinlikle potansiyel müşteri de ve o an o kişiye Podcast denizden bahsetmek için en uygun an görüntülü Reklamcılık ise daha farklı işliyor hedeflediği kişi sizinki gibi bir işletmeyi aramıyor olabilir veya sunduğunuz ürün veya hizmetlerle ilgilenmiyor olabilir çevrimdışı yani offline dünyadaki karşı ilan tahtaları billboardlar veya dergi ilanları olabilir Muhtemelen insanlar Sizin ürün veya hizmetlerinizi aktif olarak aramamıştır ama ilan tahtalarının nereye koyacağını veya sizin için reklam verebileceğiniz doğru Yayınları seçebilirsiniz bu da reklamlarınızı işletmenizde ilgilenebilecek kişilere göstermenize yardımcı olabilir görüntülü reklamcılığın online dünyasında bu potansiyel müşterilerinizin zaman geçirme ihtimali olan web sitelerini bulmak ya da ziyaret ettikleri Siteler veya online davranışları aracılığıyla belirli ilgi alanları olduğunu belli eden kişilere hedeflemek anlamına gelir bu örneğimizde ideal müşterileriniz Muhtemelen filmler hakkında bloglar okuyor ya da yerel sinema listelerine bakıyordur Bu nedenle bu yerler onlara inan taktığınızda online olarak gösterebileceğiniz yerler olabilir arama motoru pazarlaması ve görüntülü Reklamcılık arasındaki bir fark şudur!! 

Bir kimsenin film yorum podcastleri aradığını ve sizin reklamınızın görünüyor ama üzerine tıklamadanı varsayalım kullanıcı Belki de diğer sonuçlardan birini kutlamıştır arama motoru pazarlamasında reklamınız Sadece insanlar arama yaparken görünür arama motorundan çıkıp internette gezinmeye başladıklarında onlara arama motoru pazarlaması ile ulaşamazsın fakat görüntülü reklamcılıkta reklamlarınız reklam alanı sunan herhangi bir web sitesinde gözükebilir ve arama motorları dışındaki milyonlarca diğer web sitesinde de var olabildiğimiz anlamına gelir arama motoru pazarlaması ve görüntülü Reklamcılık Arasında son bir fark daha var Reklamların kendisi arama motorlarındaki reklamlar genellikle sadece metinlerden oluşur genellikle bir başlık açıklayıcı bir metin üzerinde 40 diyebileceğiniz bir bağlantı ve arama motorunu ne tür seçenekler sunun buna bağlı olarak belki bir adres ya da telefon numarası gibi birkaç şey daha olur öte yandan görüntülü Reklamcılık ise reklam verenlere çok daha fazla yaratıcı seçenek sunar me Ebat ve biçimler görseller video ve daha fazlası bu da potansiyel müşterilerin dikkatini çekmek için çok daha fazla fırsat demektir artık görüntülü reklamcılıkta arama motoru pazarlaması arasındaki farkları biliyorsunuz ama umarız ki bunların birlikte nasıl çalıştığına dair bir fikriniz de oluşmuştur birinin dikkatini göz kamaştırıcı bir görsel ilanla çekmek radarların a girmek için harika bir yoldur daha sonra harekete geçmeyi veya bir satın alım yapmayı düşündükleri zaman bir arama motoruna girmeleri olasıdır reklamlarınız O zaman bu aramada görünürse kullanıcılar sizi tanıyıp işletmenizi tıklayabilir özetlemek gerekirse arama pazarlaması ve görüntülü reklamcılığın Her ikisi de yeni müşteri çekebilir ama farklı şekillerde nasıl işlediklerini reklamları nerede gösterebileceğini ve hangi reklam biçimi seçeneklerinin olduğunu bilmek doğru mesajı İnternette nerede olursa olsun doğru kişilere göstermeniz konusunda Size yardımcı olabilir

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

En İyi 20 Hacker Duvar Kağıtları