A - B - C - Class İP Seo

Selamun aleyküm seo işi ile uğraşan arkadaşlarımız biliyorlar yada duymuşlardır. Araştırıp bir çok konu okuya bilirsiniz bununla ilgili. Ama dikkatimi çeken bir kaç kişi oldu bu kişiler şunu demiş , bıdı,bıdı deyip c lass alın IP leri demişler..

Bende bir bakayım ne kullanıyorlar diye baktım , araştırdım aman ALLAHIM C-Class ip kullananın diye yazı yazanlar A-Class kullanıyor! neden siz başarısız olun ki onlara muhtaç olun.

Oğlum akılı olun biraz. Biraz tersini de deneyin. kimse size seo da yükselme garantisi evrmez en tepedeki adama sorun! veremez neden çünkü kendine başkasına o kadar destek vermek istemiyor yanlışı bilerek yapıyor ki iş devamlı gelsin..
Onun için bu kendini bilmez SEO cu bozmalarına fazla güvenmeyin..

Seo sabır ve tecrübe işidir ansızım tepe takla olabilir ,bir anda tavan yapabilirsiniz..

Beni dinleyin siz.. Sıkıntınız varsa bana ulaşabilirsiniz..

Adam gibi sizde araştırın. Ben bilmiyorum anlamam seodan derseniz daha çookk dolandırılırsınız.

Bu işe ilk başlayanlardan ve araştıran kişilerinden birisiyim.
Bu işi hakkı ile yapmaya çalışan gayret eden bir kaç kişi var..

iş googleda seo yazınca birinci sayfada çıkmakla bitmiyor..

iş gelen müşteriye hizmeti tam verme ile bitiyor.. bunu der bunu bilirim kardeşlerim..

Sorusu olan buyursun yazsın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

En İyi 20 Hacker Duvar Kağıtları