İYİ Parti, CHP, HDP belgeleri doğru mu?

Belgeleri gördüğüm kadarıyla inceleme fırsattım oldu gördüğüm kadarıyla birisi bir belge hazırlamış ve ekleme yapmış görünüyor, siber teşkilatta olan kişiler daha iyi bilir, inceleme yapan kişiler daha iyi bilir, benim şahsi incelemem neticesinde merakımdan dolayı belgenin sahte olduğunu karar verdim gerçi işin uzmanları devletimiz daha iyi bilir fakat belgenin tamamen bir komplo olduğunu görüyorum.


Bu konuda inceleme gereksinimim benim siyasi görüşüm değil belgenin gerçek olup olmadığını incelemektir. 

Ömrümce fetö ve belirli grupların bir çok olayını hem incelemiş birisi olarak söylüyorum, fetö belgeleri ile aynı kafada oluşturulan bir metin ve belge olduğunu düşünüyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

En İyi 20 Hacker Duvar Kağıtları