Online Satışlarınızı Arttırmanın Yolları ( Google Yeniden Pazarlama )

Ürünlerin tanıtımı ve teşhiri


Internet mağazanızı oluştururken ürünün tamamını tanıtmak zor olabilir Şimdi ürünleri ve özel teklifleri tanıtmanın en iyi yollarını konuşacağız müşterilerinizin hangi ürünlerden hoşlanabileceği Anne nasıl tahmin edebileceğiniz göstereceğiz Ayrıca ziyaretçilerinizin Normalde gözden kaçabilecek ürünleri göstermenize yardımcı olacağız .

Remarketing Reklamları





İlk adım internet mağazanızı kurmak Böylece ziyaretçilerinize kolayca göz atabilir doğru kategori ve alt kategori hiyerarşisine oluşturmak müşterilerinizin sitenizde ve satılan ürünlerde kolaylıkla kesilmesine yardımcı olur bir internet mağazasında ürün tanıtmak Cadde üzerindeki Bir mağazada ürün tanıtmaktan pek farklı değildir en son ziyaret ettiğiniz mobilya mağazasını düşünün Muhtemelen girer girmez ürünleri nerede olduğunu gösteren reyon haritası ile karşılaşmanız büyük ihtimalle kapının hemen yanında üzerinde oturabileceğiniz rahat bir kanepe vardı gerçek mekanda faaliyet gösteren mağazalar gibi internet mağazaları da belirli ve öne çıkan ürünleri sergiler yanında çocukların okula gitme zamanı ise Mobilya mağazalarında çalışma masaları veya kitaplıklar sergilenir ve satışa sunulur Bu ürün satışını örnektir aynı şeyi belirli ürünleri ana sayfanızda tanıtmaya başlayarak İnternette de yapabilirsiniz tanıtımınız eski envanterleri elden çıkarmaya yardımcı olmayı ve en çok satan ürünü kafa fazla müşteriye göstermeyi amaçlayan bilir Ana sayfanızın bir kısmını ürünleri sergilemek için kullanmak ve hatta özel açılış sayfaları ile online reklam kampanyaları yayınlamak internet üzerinden satış yapmak için çok iyi bir yol olabilir Ve bu daha başlangıç dışarıda bir mobilya mağazasına girdiğinizi B giriş kapısı görüntüsünün ilgi alanlarınıza göre sihirli bir şekilde değiştiğini hayal edin siz göz atarken de karşılaştığınız tüm tanıtımlar daha önce baktığınız ürünlere göre özelleştirilmiş internet mağazaları tam olarak da bunu yapıyor Ziyaretçiler sitenizin sayfalarına göz atarken Siz de onların ilgisini çeken şeylerle ilgili bilgiler topluyorsunuz şimdi bu bilgileri kullanarak daha sonra ilgilerini çekebilecek şeyleri tahmin edebilirsiniz.

En son online alışverişinizi düşünün belirli ögeleri Görüntüle dikten veya sepetinize ekledikten sonra size önerilen ürünler gösterilmiş olabilir Örneğin özel bir mobilya sitesinde mutfak masalarına bakarken odayı tamamlayıcı sandalye veya abajur tanıtımları ile karşılaşmış olabilirsiniz magen to convert sofifa gibi birçok alışveriş sepeti sağlayıcısı bu tür ürün öneri motorları sular ürün tanıtımı ve satışında Sonraki Adım ziyaretçilerinizin Aslında aramadı ürünleri onlara göstermenin yollarını bulmaktır bu çapraz satış yapmak için Çok etkili bir yol olabilir bu sistem nasıl işler bir ofis müdürünün patronu için yeni bir çalışma masası aradığını farzedelim büyük ve gösterişli bir şey bakıyor ancak uyumlu kitaplıklar veya özel kapıları aklına gelmeyebilir şimdi onu hatırlatmanın tam zamanı ilgili ürünleri tanıtmak satışları arttırmaya yardımcı olabilir ve Ticaret Dünyası müşterilerinizin sitenizle ilgili ürünleri görmesi ve bunlarla etkileşim kurması için pek çok harika yol sunar sitenize girdiklerinde sanal bir vitrin oluşturabilirsiniz ya da verileri daha sonra satın alabilecekleri ürünleri Önermek için kullanabilirsiniz şimdi çıkıp satış yapma zamanı


Remarketing Nedir ve Nasıl Yapılır? 


E-ticaret web sitenizin alışveriş yapanların davranışlarını izleyebileceğini ve dinamik reklamlarla yanıt verebileceğini biliyor muydunuz ve bunun ziyaretçileri diğer siteleri ziyaret etmek için sitenizden ayrıldıktan sonra bile geri getirmek için kullanılabileceğini buna ürün yeniden hedefleme denir Şimdi bunu ne olduğuna nasıl işlediğine ve başarılı yeniden hedefleme kampanyaları yayınlamaya yönelik ipuçlarına göz atalım hepinizin bir internet mağazasına göz attıktan sonra alışveriş sepetine ürün ekle ip Herhangi bir nedenle ürün satın almaktan vazgeçtiğimiz zamanlar olmuştur bunu en son ne zaman yaptığınızı düşünün satın almadığınız Bu ürünün reklamını birdenbire internetteki başka sitelerde görmeye başladınız mı İşte buna yeniden hedefleme diyoruz alışveriş yapan birinin bir e ticaret sitesindeki davranışları mağaza sahibine ziyaretçinin hangi ürünlerle ilgilendi ve hatta anne satın almak üzere olduğu hakkında bir çok bilgi verir bu bilgiler işiniz için çok kullanışlıdır Çünkü belirli ürünleri He göstermiş kişileri hedefleyen çok özel reklamlar oluşturmanıza imkan tanır ürün yeniden hedefleme veya yeniden pazarlama tam olarak da budur diyelim ki biri internetten siparişle mobilya satın alıyor e-ticaret sitenizi ziyaret ediyor ve sattığınız güzel mutfak masasına bayılıyor ancak ödeme sürecinin ortasında işleme ara veriyor ve başka bir mağazada özel şeyler olup olmadığını bakmaya karar veriyor

 Neyse ki ziyaretçinin internetteki Mobilya malzemesi gezdiği sırada bir ürün yeniden hedefleme çözümü kullanıyorsunuz bu web sitenizin sayfalarına yerleştirilen küçük bir kod parçası bu kod alışveriş yapan kişinin o sayfada ilgilendiği ürünleri takip ediyor Elbette bu izleme kodu anonim yöntemler kullanıyor kişisel bilgi alışverişi olmuyor burada olan web sitenizin bir davranışı izlemesi Code ziyaretçinin söz konusu mutfak masasını istediğini ve fiilen satın almadığı da biliyor bu online alışveriş davranışı reklam veren olarak sizin için çok önemli bir bilgi bu bilgiyi eleme dönüştürebilirsiniz ürün yeniden hedefleme çözümleri burada devreye giriyor piyasada kullanabileceğiniz çok sayıda ürün yeniden hedefleme seçeneği var

Hepsi de bilgi toplamada ve daha sonra bu bilgilere dayalı özelleştirilmiş reklamlarla kitleleri hedeflemenize olanak tanıyor ziyaretçi Mobilya mağazanızdan ayrıldı ve bir haber sitesi tıkladı diyelim bir haber okuyorlar Peki sayfanın sağında ne görüyorlar Az önce baktıkları mutfak masası görseli ile birlikte sizin dijital reklamınız buraya yüzde yirmilik bir indirimi de dahil edebilirsiniz bu teşvik onları satın almaya ikna etmek için yeterli olabilir işte ürün Yeniden hedefleme böyle bir şey Google Hatchback creteo gibi kullanabileceğiniz birçok hizmet var bu hizmetlerin bazı ortak temel işlevleri var şimdi de onlardan bahsedelim her şey alışveriş yapan kişinin etkileşimlerini izlediğini söylediğimiz kod parçası ile başlıyor bu bilgiler ürün yeniden hedefleme hizmetinize gönderiliyor reklam veren olarak ürün yeniden hedefleme hizmetinize gidip Kural ve parametreleri belirleyebilirsiniz Böylece sitenize gözeten bir ziyaretçi bu parametreleri karşılarsa hizmet internet Reklamcılık ağlarından biri veya daha fazlası üzerinden reklamlarla bu kişiyi hedefleme ye başlayacaktır. Hizmet alışveriş yapanın tam olarak hangi ürünlerle ilgilendiğini bildiğinden bu reklamlar çok belirli ve dinamik olabilir Şimdi bu tür kampanyaları yayınlama ile ilgili birkaç kurala göz atalım Öncelikle mutlaka anında indirim sunmak zorunda değilsin önceki örnekte ziyaretçinin satın almama nedeni fiyat olarak düşünmüştük ancak insanlar Birçok sebepten dolayı Alışveriş yapmadan web sitelerinden ayrılabiliyor daha sürekli indirim sunarsanız kendinizi ucuz azaltmış olursunuz sonraki aşamada bu reklamları ne zaman durduracağını bilmek de önemlidir ziyaretçi aynı ürünü başka bir yerde bulmuş ve satın almış ya da fikrini değiştirmiş ve ürünün fiyatı ne olursa olsun Satı almaktan vazgeçmiş de olabilir yeniden hedefleme çözümlerinin çoğu sınırlar belirleyerek aynı reklamı aynı kişiye kaç kere ve ne kadar süre göstereceğiniz konusunda denemeler yapmanıza olanak sağlar tüm reklam kampanyalarında olduğu gibi ürün yeniden hedefleme kampanyalarınızı zaman içindeki performansını ölçmek ve optimize etmek de önemlidir bu dönüşüm oranlarını izlemek yeni reklam türleri denemek parametrelerin izi ayarlamak ve bu kampanyaları yönetmek için analizleri kullanmak anlamına gelir ürün yeniden hedefleme sitenize geri dönme ihtimali az olan ziyaretçilerin tekrar ilgisini çekmek için çok iyi bir yol olabilir nasıl işlediğini nasıl yapılacağını ve zaman içinde nasıl Optimize edileceğini bilmek bu kampanyaları dijital pazarlama planınızın önemli bir parçası haline getirebilir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

En İyi 20 Hacker Duvar Kağıtları