Web Siteniz için içerik hazırlamak,Pazarlama ve Tanıtımı Nasıl Yapılmalı?

Kabul edelim içerik oluşturmak zaman alıcı olabilir bu nedenle mümkün olduğunca fazla kullanıcının bunu gördüğünden emin olmak istersiniz bu derste içeriklerinizi tanıtmanın farklı yollarını bir içerik pazarlama takvimi oluşturmayı ve sahibi olduğunuz kazandığınız bir ücretli kanallar yoluyla Görünürlüğü arttırmanın yollarını inceleyeceğiz.
Web Siteniz için içerik hazırlamak,Pazarlama ve Tanıtı mı Nasıl Yapılmalı?



Biliyor muydunuz mağaza bloggerlar içeriklerinizi yazmayı ayırdığınız kadar vakti içeriklerinizi tanıtmaya da harcamanızı öneriyor her an çevrimiçi olan bunca kullanıcı düşünüldüğünde içeriklerinizi iyi tanıttığınız dan emin olmak daha geniş bir kitleye ulaşmasına yardımcı olmak için önemlidir evcil hayvan oyuncak mağazası sahibi olan rayının yaşlı köpeklere yeni numaralar öğretme ile ilgili eğlenceli içerikler oluşturmaya bolca zaman ve çaba harcadığını düşünün tüm bunların ardından içeriğinin Hedef kitlesi tarafından mümkün olduğunca çok görünmesini istiyor işte tanıtın tam bu noktada yardımcı olabilir mi niçin içerik tanıtım stratejisinin anahtarı kitlesinin İnternette nerede zaman geçirdiğini anlamaktır kitlesi pintereste mi yoksa Instagram'da mı müşterileri YouTube'da video izliyor mu yoksa bloglarda gezinmeyi mi tercih ediyor kitlesini nasıl içerik tükettiğini anlamak stratejisini doğru belirlemesine yardımcı olacak bir içerik tanıtım planı oluşturmadan önce mevcut kanalları değerlendirmek önemlidir sahip olunan kazanılan ve ücretli kategorilerine göre kanalları belirlemek başlamak için harika bir yerdir için sahip olunan demek Örneğin kendi web sitesi blok ve sosyal medya profilleri gibi şahsen yönettiği pazarlama kanalları Iğdır sahip olduğu kanallar üzerinden içerik tanıtmak harika bir başlangıç noktasıdır Çünkü bu genellikle esnek ve düşük maliyetli bir seçenektir kazanılan kanallar içeriklerin erişimini arttırabilir içerikleri itibar kazandırabilir üçüncü taraflara ait olan herhangi bir kanalı ifade eder son olarak ücretli kanallar karşılığında ödeme yaptınız tanıtımları ifade eder Bu hedefleriniz ve bütçeniz temelinde kampanyalar ile belirli bir kitleyi hedef yemenizi sağlar kendi blok yayınını sosyal medya üzerine en tanıtmaya yatırım yapabilir ve bu kanalları düzenli olarak göz atan daha fazla potansiyel okur ulaşabilir içeriklerinizi hangi kanallar yoluyla tanıta bileceğiniz de öğrendikten sonra bir içerik takvimi oluşturmanız gerekir. içerik takvimi içerik, pazarlama faaliyetlerini düzenleyen ayrıntılı bir zaman çizelgesidir neyi ne zaman yayınlayacağını net biçimde planlama içerik sürecinizi tutarlı ve verimli hale getirmenize yardımcı olur ve bu sürece dahil olan herkesin takip edilecek net bir eylem planına sahip olmasını sağlar kendi içerik takviminizi oluşturmaya başlamanıza yardımcı olacak Bazı ipuçları şunlardır.

Erişilebilir tutun ikilik takviminiz gerçekçi zaman aralıkları içermelidir erişilebilir olmaması halinde programın gerisine düşersiniz içerikleriniz tam potansiyeline ulaşmaz önemli tarihleri vurgulayın resmi tatiller ve alakalı etkinlikler sezonluk içerikler yayınlamak için mükemmel zamanlardır birden fazla kanalı değerlendirin blok ve sosyal medya gibi çeşitli pazarlama kampanyalarını birlikte kullanarak içerik pazarlama kampanyanızı nasıl tanıtabilecek inizi düşünün kitlenizi hatırlayın takvimin her aşamasında kitlenizi net biçimde tanımlayın kitlenizi grupları ayıracaksınız hangi gruba hedeflerinizi belirleyin çevrimiçi araçları keşfedin takvim oluşturmanıza sosyal medya hesaplarında içerik yayınlamanızı veya içerik konusunda 2000 izle işbirliği yapmanıza yardımcı olacak pek çok ücretsiz ve ücretli araç mevcuttur bu araçlar içerik oluşturma ve dağıtmak sürecinin bir kısmını otomatik hale getirerek zaman kazanmanızı sağlar içeriklerinizi internette nasıl tanıtacağını incelediğimizde göre işletmenin veya markanız için hangi kanalların en iyi sonucu verebileceğini düşünün ve bir içerik takviminin içerik pazarlama kampanyanızın verimliliğini nasıl en üst düzeye çıkarabileceğini değerlendirin

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

En İyi 20 Hacker Duvar Kağıtları