Google Ads Görüntülü Reklamcılık Nedir? Nasıl Yapılmalı?

Şimdi görüntülü reklamcılıktan bahsedeceğiz internette her yerde gördüğünüz reklamları bilirsiniz bazıları beğenir şeklinde olurken diğerleri Metin bazlı Olur veya videolar kullanır Bu da görüntülü Reklamcılık deniyor ve şimdi bunun ne olduğunu nasıl işlediğini ve daha fazla müşteri çekmenizi nasıl sağlayabileceğinizi keşfedeceğiz.

Google Ads Görüntülü Reklamcılık Nedir?





Görüntülü reklamcılığı İnternet dışında gördüğünüz bir ilan tahtası basılı reklam veya televizyon reklamı gibi düşün işletmeler reklam alanının sahibine reklamlarının doğru kişiler tarafından görülmesini umarak ödeme yaparlar ardından bu kişileri müşterilere dönüştürürler online görüntülü Reklamcılık dünyasında ise reklam alanı ilan tahtaları veya televizyon kanalları yerine Ziyaret ettiğimiz web sitelerinde dir görüntülü Reklamcılık işletmelere Sadece doğru kişi doğru sayfada olduğu zaman görünecek reklamlar için ödeme yapma imkanı sunar bunu yapmanın bir çok yolu var doğrudan bir web sitesi sahibi ile anlaşma yapabilirsiniz veya işletmelere satılacak reklam alanı olan çok sayıda farklı web sitesi ile eşleştiren ağlar kullanabilirsiniz reklamlarınızı belirli web sayfalarında göstermeyi veya belirli insan gruplarını göstermeye Hatta ikisini birden yapmayı seçebilirsiniz varsayalım ki film tutkunuz var ve film yorumları yaptığınız bir Podcast oluşturdunuz. Şimdi de bunu pazarlamak istiyorsunuz lm yorumları Podcast ile ilgilenebilecek kişileri bir internette Başka ne arıyor olabileceklerini düşünün Örneğin sinema Web siteleri resmi film siteleri ya da film formları gibi müşterilerinizin olduğu yer sizin de olmanız gereken yerdir Elbette müşterileriniz her zaman sadece film sitelerine batmayacaktır görüntülü reklamcılıkta reklamlarınızı insanlar başka şeylere bakarken de onların görünümüne sunabilirsin yani film gibi Özel İlgi alanları olan kişileri Hedef alabilirsiniz. Bu kişiler Hava durumuna bakarken haberleri okurken blogları, Ziyaret ederken ve ziyaret etmek istedikleri diğer her türlü web sitesinde gezinirken Bu sitelerin sizin ile hiç ilgisi olmasa da buralara reklam verebilirsiniz. Görüntülü Reklamcılık İşletmeleri tüm internette işleri ile alakalı kitlelere ulaşma imkanı sağlar bu Aslında oldukça muhteşem bir şey Ayrıca görüntü ve reklamcılığın Siz ve sizin işletmeniz e dair farkındalık oluşturması için de harika bir örneğini yorum Podcastlerinizin yeni oluşturduysanız yeni ürününüzün varlığından insanları haberdar etmeniz gerekir görüntülü reklamlar da tam olarak ulaşmak istediğiniz kişiler tarafından fark edilir bilirsiniz ama görüntülü Reklamcılık sadece adınızı doyurmak değildir görüntülü Reklamcılık web sitenize trafik çekmek ziyaretçileriniz ve etkileşim kurmak ve yeni müşteriler kazanmak için çok iyi bir yoldur.

Nasıl reklamlarınızı web sitenizi ziyaret etmiş ama henüz Podcast ini Zekiye olmamış kişileri göstermeyi seçebilirsiniz Böylece onlar haberleri okurken Hava durumuna bakarken ya da video izlerken görüntülü reklamlarınız onlara özel bir promosyonla üye olmalarını isteyebilir buna yeniden hedefleme deniyor bu konuya daha sonra ayrıntılı olarak deyince biraz özetlemeye Ne dersiniz?

Görüntülü Reklamcılık müşterilerinizin olduğu yerde olmanızı imkan tanır ve birçok farklı türde pazarlama amacını destekler Şimdi de görüntülü reklamcılığın arama reklamcılığın dan nasıl ayrıştığını ve bir görüntülü reklam ağı kampanyasının farklı mı sorularını nasıl çalıştığına bakacağız ardından farklı hedefleme seçenekleri kullanarak ideal kitlenizi bulma yollarından bahsedeceğiz son olarak da yeniden e depreminin insanlar sizinle etkileşime geçtikten sonra onlara ulaşmak için nasıl kullanılacağını öğreneceğiz Hazırsanız görüntülü reklamcılığın heyecan verici dünyasını keşfetmeye başlayalım

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

En İyi 20 Hacker Duvar Kağıtları